A választás rajtad múlik! Tekintsd meg a vidéki felsőoktatás innovációs teljesítményét és válaszd ki a neked tetsző műszaki- és természettudományos életpályát!

Pap-Szigeti Róbert

 

Kecskeméti Főiskola

Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar



A portré adatai

Telefonszám76/516-419
Email Címpap-szigeti.robert@gamf.kefo.hu
Felsőoktatási IntézményGépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar
Tudományos Tevékenység Felsőoktatási IntézménynélKecskeméti Főiskola
Eredmények megjelenítése 1-től 2-ig 2 találatból.
Tudományágak
Informatika
Neveléstudományok
Eredmények megjelenítése 1-től 1-ig 1 találatból.
Képzések
alapképzés

Eddigi kutatás - fejlesztési tevékenységeid

Kooperatív oktatási módszerek alkalmazhatóságának és hatékonyságának vizsgálat a felsőoktatásban.

Innovatív oktatási módszerek és eszközök alkalmazásának rövid és hosszú távú hatásai a programozási készségekre.

A tudásszerző képesség összetevőinek tartalomba ágyazott fejlesztése.

Eddigi publikációid

Hercz Mária, Koltói Lilla és Pap-Szigeti Róbert (2013): Hallgatói kompetenciaértékelés és modellkutatás. Felsőoktatási Műhely, 1. sz. 83-97.

Pásztor, A., Pap-Szigeti, R. és Lakatos Török, E. (2010): Effects of using model robots in the education of programming. Informatics in Education, 9. 1. sz. 133-140.

Csapó B., Molnár Gy.r, Pap-Szigeti R. és R. Tóth K. (2009): A mérés-értékelés új tendenciái: A papír- és számítógép-alapú tesztelés összehasonlító vizsgálatai általános iskolás, illetve főiskolás diákok körében. In: Kozma T. és Perjés I. (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2008. Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola. MTA Pedagógiai Bizottsága, Budapest. 99-108.

Johanyák, Zs. Cs., Pap-Szigeti, R. és Alvarez, G. R. P. (2008): Analyzing students' programming failures. A GAMF Közleményei, 22. 115-120.

Pap-Szigeti, R. (2007): Cooperative Strategies in Teaching of Web-Programming. Practice and Theory in Systems of Education, 2. 3-4. sz. 51-64.

Jelenleg milyen projekten/projekteken dolgozol

Innovatív oktatási módszerek és eszközök alkalmazásának rövid és hosszú távú hatásai a programozási készségekre.

Tanulásmódszertani eszközök használatának lehetősége a felsőoktatásban.

Hallgatói mentori rendszer működtetésének kidolgozása, a rendszer hatékonyságának mérési lehetőségei.

Weblapok ergonómiájának vizsgálata szemmozgás-vizsgálatokkal.

Milyen tudományágban fordulhatnak hozzád az érdeklődők

1.2 Informatika
Adatbázisok tervezése, adatbázis-szerverek üzemeltetése. Web-programozás, tartalomkezelő rendszerek.

5.3 Neveléstudomány
Tanulásmódszertan. Innovatív oktatási módszerek. Pedagógiai értékelés.

Milyen hazai és nemzetközi pályázatokban vettél részt (OTKA, ÚSZT, CIP, FP7 stb.)

TÁMOP 4.1.1/A-10/1/KONV-2010-0015 – hallgatói kompetenciatérkép készítése – 2010-2012

A kecskeméti Bányai Júlia Gimnázium Természet-tudományos Laborjának honlapja (TÁMOP-3.1.3.-10/2-2010-006)

A tudásszerző képesség kritériumorientált fejlesztése tantárgyi tartalmakkal (OTKA T043480) 2003-2006

 



Megosztás